Tornar a casa

Durant molts anys vaig anar cada dimecres a l’Horiginal. Em sembla que ho he explicat en algun altre lloc. Sóc una persona de costums fixos, en la mesura del possible; i el lloc em queia a prop. A veure-hi el que fos: de tot se n’aprèn. Sí, durant una llarga temporada vaig ser un dels temibles “habituals de l’Horinal”, que després del recital sopaven, bevien i es cagaven en tot (però no tant com podria semblar). Deu ser l’únic lloc de Barcelona on m’he sentit com a casa. Potser perquè els qui estan a intendència són de Balaguer.

I després vaig deixar d’anar-hi, perquè em queia massa lluny. A tres hores, concretament. Amb el problema que, a casa, no hi ha cap lloc com l’Horinal.

Dimecres que ve, però, hi torno. I ben acompanyat.

alabatres H 5des

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Agenda i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

